Pump up playlist

01:54

Cześć wszystkim!
Czas na następną porcję dobrej muzyki (zobaczcie część pierwszą ). Ostatnio napisałam pierwszy post o zdrowym trybie życia. Jedną z rzeczy, która pomoże Ci, przynajmniej mam nadzieję że pomoże,jest dobra playlista wprowadzająca Cię w tryb ćwiczeń. Piosenki powinny być rytmiczne, dzięki czemu rytmiczne będą też ćwiczenia.
1. Jennifer Lopez, Iggy Azalea- Booty
2.Iggy Azalea- Work
3.Ellie King- Ex's & Oh's
4.Becky G- Break a Sweat
5. Hailee Steinfeld- Love Myself
6. Fall Out Boy- Immortals
7. Fergie- L.A.LOVE
8. Rihanna- S&M
9.Zara Larsson- Lush Life
10. Flo Rida- Dirty Mind
***
Zanim się pożegnamy chciałabym podziękować za 100 obserwacji! Miło wiedzieć, że ktoś czyta moje wypocinki. 
***
Oto link do całej playlisty. Mam nadzieje, że wam w jakimś stopniu pomoże w zmaganiach ze zdrowym stylem życia i powodzenia!
Rebeliantka Xx

You Might Also Like

15 komentarze

  1. ja też ćwiczę przy J.Lo i Iggy . A Zara Larsson to piękna dziewczyn, dodatkowo motywuje :)
    www.fflare.blogspot.com <- nowy post, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny design :D
    ja się zmuszam do ćwiczeń ale jakoś nie jestem wytrwała :P

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/natalia-grudniak-post-goscinny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, jedyne ćwiczenia, do których nie muszę się zmuszać (choć mimo wszystko ciężko mi zaleźć troch czasu) to joga, a taka muzyka do niej niekoniecznie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pierwsze dwie. Ja ćwiczę z playlistą ze Spotify :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie ćwiczę, gdyż moje problemy zdrowotne mi na to nie pozwalają :(.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. :-) Wspaniałe piosenki. :-)

    Pozdrawiam i zapraszam: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie, masz rację idealnie pasują do ćwiczeń ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super piosenki :* Na pewno je wykorzystam :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piosenki :* Na pewno je wykorzystam :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z tych piosenek sama uwielbiam i słucham ich, ćwicząc :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne piosenki, może spróbuję przy nich ćwiczyć! :D http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych piosenek :/ Jedyne co kojarzę to utwór Rihanny, który jest mega energiczny ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych piosenek :D, szybciutko muszę je przesłuchać. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Utwory nie dla mnie, ale każdy ma inny gust muzyczny :)
    Fajnie, że postanowiłaś napisać taki post ;)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super piosenki oraz dobry pomysł na napisanie tego postu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

- Za wszystkie komentarze i obserwację serdecznie dziękuję
- Zostaw w komentarzu link do siebie a na pewno Cię odwiedzę
- Jeśli blog Ci się podoba- zaobserwuj!
Jeśli nie- tam na górze jest "x", możesz w niego kliknąć ;)

Subscribe